I chips sò diventati un rolu impurtante in a vita è u travagliu di e persone, è a società ùn pò micca sviluppà senza tecnulugia di chip. I scientisti anu ancu migliurà continuamente l'applicazione di chips in a tecnulugia quantistica.
In dui novi studii, i circadori di l'Istitutu Naziunale di Norme è Tecnulugia (NIST) anu recentemente miglioratu dramaticamente l'efficienza è a putenza di pruduzzione di una seria di dispositivi di chip-scala chì ponu pruduce diversi culori di luce laser mentre utilizanu a listessa fonte laser di input.
Parechje tecnulugii quantum, cumpresi orologi atomici ottici in miniatura è futuri computer quantistici, necessitanu accessu simultaneu à parechji culori laser assai variati in una piccula zona spaziale. Per esempiu, tutti i passi necessarii per u disignu di l'informatica quantistica basata nantu à l'atomu necessitanu finu à sei culori laser differenti, cumprese a preparazione di l'atomi, u rinfrescante, a lettura di i so stati energetichi è a realizazione di operazioni di logica quantistica. U culore specificu pruduttu hè determinatu. da a dimensione di u microresonator è u culore di u laser input. Siccomu parechji microresonators di dimensioni ligeramente sfarente sò pruduciuti durante u prucessu di fabricazione, a tecnica furnisce parechji culori di output in un unicu chip, tutti chì utilizanu u listessu laser di input.
Tempu di Postu: Apr-07-2023